Košík: 0 Kč

LK Baits, Zprávy od vody, LK Boys

Tomáš Koubek

Ahoj LKáčka,

v polovině května jsem vyrazil na prodloužený víkend na ryby se svým paraťákem Pavlem. Dostali jsme volno v práci, tudíž jsme mohli vyrazit hned v pátek brzy ráno. Celý týden v práci jsme probírali, co a jak vlastně bude. Ovšem situaci nám o dost ztěžovaly zprávy od rybářů, kteří jsou na této vodě několik dní bez záběru, jelikož se kapři pomalu začínají třít, ale ani to nás neodradilo vyrazit a přelstít nějakého kapra.

Byl pátek ráno. Otevírám oči, sahám po telefonu a koukám na předpověď počasí. Polojasno a celkem teplo. Paráda, ale realita byla trochu jiná. Zataženo, mlha a teplota taky nic moc. Dobaluju pár zbylých věcí a vyrážíme. Po cestě ještě zastavujeme v obchodě pro čerstvé pečivo a pokračujeme na tři dny k vodě. Přijíždíme a pozorujeme, že na našem vytipovaném místě někdo sedí. Zastavujeme a začínáme vyndávat věci. Jdu z auta rovnou za tímto rybářem. Pohodový chlapík, s malým psíkem Maxem, neměl problém s tím, že budeme chytat vedle něho, jelikož on přišel jen na pár hodin. To byla ta nejlepší zpráva. Netrvalo dlouho a montáže ležely ve vodě. S naším novým kolegou jsme si výborně popovídali. Přicházelo pozdní odpoledne, náš kolega začal balit a my se začali „roztahovat“. Stavíme bivak a připravujeme se na noc. Po celém revíru je ticho, bez záběrů.

Na noc přehazuji oba pruty. Říkám si, že není možný přece neudělat rybu. První prut posílám nedaleko břehu, na kterém chytáme, jelikož jsem tam ryby viděl celý den. Pod háček dávám 2x20 mm boilies z řady Lukáš Krása, Black Protein. Na druhý prut volím 2x20 mm Peperin. Tak a teď je čas na jídlo pro nás. Sedíme u grilu, večeříme, pozorujeme to neuvěřitelné ticho, když v tom se rozjíždí Black Protein. První kapr výpravy je po chvilce úspěšně zdolán. Rychlá fotka a šup do vody. Black Protein letí kousek za místo ulovení tohoto kapra. V noci přichází ještě série záběrů, ale jen jeden se podaří zdolat, opět menší kapr, který neodolal Peperinu.

Druhý den ráno přehazujeme. Nástrahy dostavají zabrat od ůtoků menších ryb. Téměř celý den je ticho. Se setměním přichází další záběr na Peperin. Kapřík s jizvou u hřbetní ploutve. Věřili jsme, že noc bude parádní. To byla, teplo a měsíc v úplňku, jen rybám se nechtělo spolupracovat. Brzy nad ránem se mi u ucha v bivaku rozeznívá příposlech a vytahuje mě ven ze spacáku. Beru prut do ruky a souboj začíná. Krásnému lysci se z vody opravdu nechtělo. Peperin opět ukázal svou sílu. To byl jediný záběr za celou noc.

Poslední ráno přichází ještě záběr na Black Protein. Krásný šupináč. I přes všechny ty zprávy o neaktivitě ryb a rybářů kolem nás bez záběru se nám pár kaprů podařilo. Byl to hezký víkend u vody. Pomalu balíme a odjíždíme. Tak zase někdy…

Za LK Boys
Tomáš Koubek

Předchozí článek Přehled článků Další článek

Zajímavosti z našeho blogu

Začtěte se do poutavých rybářských a dalších článků.

NUTRIGO

15. 02. 2020

NUTRIGO - NOVÁ DIMENZE NÁVNAD. NEZŮSTANE KÁMEN NA KAMENI!!

Revoluce na sumce: Plovoucí pelety na sumce, které nadnesou rousnice nebo pijavice!

15. 07. 2021

Tak tohle je teda bomba! Česká firma LK Baits na rybářský trh uvedla speciální plovoucí pelety na sumce, které mají…

NUTRIGO PREDATOR

23. 07. 2021

Vážení zákazníci, rybáři a rybářky. Přinášíme Vám něco velkého, výjimečného a pevně věříme, že to bude další bomba!

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a nic vám již neunikne.

Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů.