Morava - Den sedmý

8. 10. 2017

Byl jsem ve svém světě a spacáku jsem si moc neužil. Čekal jsem záběry od lepších ryb, ale do čtvrté ranní jsem podebíral kapry max. do 12 kg. Bylo evidentní, že ryby čekaly další hostinu, ale ta se nekonala. Jediné sousto na dně byla má nástraha, a proto jsem měl záběry takřka po půl hodině. Nad ránem jsem uvažoval, jestli výpravu už nezakončím, abych se trochu vyspal na cestu. Začalo hustě pršet a tělo začalo vykazovat nedostatek spánku. Byla mi zima a představa teplého spacáku byla velmi lákavá. Ale zalést do něj by byla veliká chyba. Totiž po čtvrté hodině ranní, jsem se prochytal k rybě, která se od záseku chovala úplně jinak.

Zpráva z Orlíku

23. 10. 2017

Ahoj lidi. Před pár dny jsem se vrátil z výpravy z Orlíka. Samozřejmě jsem jel na dvacky a ty se bohužel nekonaly. Všeobecně jsem věděl, že ryby už čtrnáct dní před naším příjezdem jdou a byl jsem plný optimismu. Jako na potvoru první čtyři dny ryby absolutně nespolupracovaly. Bylo velmi vedro a jim se ke dnu nijak nechtělo. Snažili jsme se je stáhnout na krmení, ale nebylo nám to nic platné.

Labe - podjezí a nadjezí

23. 10. 2017

Jako malé dítě jsem rád navštěvoval jezy, kde jsem se koupal a samozřejmě pytlačil. Pod splavy se dalo chytit téměř všechno, a když nešly ryby, otáčel jsem kameny a zkoumal vodní zvířenu. Vzpomněl jsem si na tyto časy, když jsem se procházel s dětmi u jezu v Přelouči. Další vycházku jsem šel už s jedním prutem, manželkou a samozřejmě Miky...

Krátkodobá vycházka

23. 10. 2017

V pondělí jsem se rozhodl, že pojedu ve středu na svazový rybník s kamarádem. Vše začalo přípravou krmného místa - 1 kg pelet Salt Red Hallibut a Salt Salmon. Tímto množstvím jsem pokračoval i následující den.

Labská ramena

22. 10. 2017

Velice nerad se na rybách nudím. Když je nouze o záběry při klasickém lovu kaprů na boilies, nebo jsou záběry pravidelně jen brzy ráno a v podvečer, vytáhnu svoje dvoulibrové proutky a nasadím krmítka, buď klasická, dalo by se říci dědovská, a nebo modernější methodfeederová. Místo nudy a posedávání je míchání směsí příjemnou zábavou a možností experimentovat.

24 hodin na řece

19. 10. 2017

O víkendu jsem vyrazil na 24 hodin k řece. Před čtrnácti dny se mi moc nedařilo, i když jsem zdolal dvě krásné menší ryby, ale pořád to nebylo ono. Chtěl jsem víc.Vytipoval jsem si jiné místo a doufal, že to klapne. Po příjezdu jsem si místo zakrmil, nahodil a čekal co se bude dít.

Test - Wychwood Tackle Organiser

19. 10. 2017

Wychwood Tackle Organiser predstavuje komplexné riešenie pre všetkých, ktorí chcú svoju bižutériu a mnohé iné doplnky prenášať a skladovať v jednom puzdre. Tackle Organiser ponúkne moderný dizajn, kvalitné materiály, dostatočný vnútorný priestor a množstvo odkladacích možností pre prehľadné a systematické usporiadanie všetkého, čo neustále so sebou na ryby berieme. Univerzálne riešenie pre veľkú väčšinu z nás.

article img

Nutric Acid – černé zlato!

18. 10. 2017

Posílám vám pár fotek kapříka, kterého se  mi podařilo chytit minulý týden na mé oblíbené svazovce. Měl jsem týden pracovní dovolené, ale ráno a večer jsem samozřejmě musel vyrazit na ryby.

Když to jezdí...

17. 10. 2017

Ahoj LKáčka, kamarád mě přemluvil a vyrazili jsme na necelé tři dny na jeden rybník v na jihu Čech. Na lovné místo jsme dorazili kolem jedné hodiny odpoledne a začal každému známý vybalovací maraton. Jako první jsem musel nahodit oba pruty, zatím jedno kam, ale hlavně aby to tam leželo. A poté jsem stavěl bivak a vše kolem. Taktiku jsem měl jasnou.

25. narozeniny

16. 10. 2017

Ahoj LKáčka. Firma Heluz Hevlín letos slavila 25 narozeniny. Jelikož je zde zaměstnána spousta rybářů, rozhodla se oslavu uspořádat na revíru Hevlín Kačok. Tento revír trochu znám, v mé sbírce pohápů se mi povedlo 2x vyhrát dětské rybářské závody.