Košík: 0 Kč

29. 08. 2019

LK Baits, Zprávy od vody, LK Boys

Martin Řehák

Tak a je to tady – přesně to si říkám 10. srpna – po roce jedeme na výpravu na jezero Dělouš. Při cestě na jezero jsem hodně přemýšlel o výpravě, koluje mi v hlavě myšlenka, jestli na nás bude svatý Petr myslet, přece jenom minulý rok se nám hodně dařilo a vždycky štěstí při nás být nemůže – to je přeci rybařina.

Po příjezdu na jezero nás čekalo dlouhé vybalování přepravování lodí na lovné místo, to je tak zdlouhavá záležitost, 4 hodiny čekání, než budou pruty ve vodě a než budou moci chodit záběry. Když konečně máme vše připravené, postavené bivaky, tak se konečně můžu věnovat prutům. Zavezeme tyčovou bójku a připravujeme pruty, já na pravém prutě sázím na osvědčenou kombinaci Compot NHDCpop-up Carp Secret. Na druhý prut dávám Wild Strawberypop-up Compot NHDC. Třetí prut nahazuji k rákosí se Special Amur Spice Shrimp.

Den 2 - první záběry
Máme tu druhý den, já svoji taktiku nějak neměním a čekáme na první záběry. Okolo jedenácté má táta první záběr na Pererin 24 mm – krásný 14 kg šupináč. Při focení mám já jízdu, jedná se o podobně velkého kapra. Když se vracíme na břeh, přichází na prostřední prut, kde mám Compot NHDC, kapr, který taktéž končí v podběráku a máme první double. Kapři krásně odplouvají a já mám po chvíli další záběr, tentokrát od rákosí, ale o amura se nejedná, jedná se o kapra kolo 15 kg. Ten den přišla spousta záběru v čele s lyscem 16 kg.

Den 3 – opoždění
Je tu pondělí, 12 hodin a záběry nikde, jen velká spousta padáků, jinak nic, na celém jezeře nic, je úplně jiné počasí, je chladněji a mnohem vyšší tlak, na hladině totální olej. Okolo jedné se konečně začnou ukazovat ryby u naší bójky, netrvá dlouho a mám první záběr opravdu, krásný šupináč s váhou 17 kg, který spouští sérii menších kaprů. Až okolo 4. hodiny táta tahá zajímavější rybu. krásný šupináč s dálkou 103 cm a váhou 19,5 kg.

Den 4 – bez mála den z říše snů
Je tu úterý, tady vždy silný den. Přemýšlím, jestli to tak bude i dnes. Podívám se na mobil, je 11:55, pokládám mobil a mám jízdu, ryba má opravdu silný tah, jede přes tyčovku a nechce zastavit, dojedeme nad rybu, kapr opravdu silně bojuje a na hladině dělá silné výpady, ukáže své obrovské tělo a končí v podběráku, jedeme zpět na břeh, kapr odjel hodně daleko od břehu, můj bratr stojí na břehu a zdolává rybu, já s kaprem stojím ve vodě s podběrákem, táta bratrovi kapra podebírá a jede na břeh, můj šupináč je přes celou podložku, má brutální délku 110 cm, váha ukazuje 25 rovných, yess, nový osobák, s rybou jdu do vody, bratr se fotí se svým kaprem a s jeho první dvackou v životě, pár fotek ve vodě a krasavci odplouvají zpět domů. Po dvou hodinách přichází záběr tentokrát tátovi, ten vyráží za rybou na vodu a já mám záběr, krásně dostávám kapra do podběráku, táta svého kapra také podebírá a vrací se na břeh, váží svého kapra, který má 20 rovných, udělá si s ním jednu fotku a má další záběr, rybu dáváme na chvíli do saku, táta kapra zdolává opravdu rychle, vážíme mého kapra, ten váží 20,1 kg, jdu s ním do vody, tátův druhý kapr váží 22,6 kg, takže máme triple 20 plus – co víc si přát. No ale táta večer zdolává krásného lysce 21 rovných.

Den - 5,6
Co si budeme povídat, tyto dny se moc nedařilo, povedli se mi 4 kapři do patnácti kilo a jeden opravdu pěkný šupináč 18 kg, který měl pro mě obrovskou váhu.

Den 7 – balení
Tak a máme tu poslední den, balíme a převážíme vše na hlavní molo. Když byl táta zrovna pryč, tak se mi povedl jeden menší lysec. Táta chytnul 15 kg lysce. A zlomil mi člunem prut. Já jsem si omylem vypnul hlásič a při balení slyším bzukot cívky, kouknu se na pravý, kde mám brutální jízdu, zdolávám dlouhého šupíka 17 kg, super radost, ale za chvíli vytahujeme pruty a jedeme domů.

Tato výprava byla opravdu skvělá a těšíme se na další, chytli jsme 33 kaprů, z nichž byli 4 přes dvacet.

Za LK Boys Martin Řehák

Předchozí článek Přehled článků Další článek

Zajímavosti z našeho blogu

Začtěte se do poutavých rybářských a dalších článků.

NUTRIGO

15. 02. 2020

NUTRIGO - NOVÁ DIMENZE NÁVNAD. NEZŮSTANE KÁMEN NA KAMENI!!

Revoluce na sumce: Plovoucí pelety na sumce, které nadnesou rousnice nebo pijavice!

15. 07. 2021

Tak tohle je teda bomba! Česká firma LK Baits na rybářský trh uvedla speciální plovoucí pelety na sumce, které mají…

NUTRIGO PREDATOR

23. 07. 2021

Vážení zákazníci, rybáři a rybářky. Přinášíme Vám něco velkého, výjimečného a pevně věříme, že to bude další bomba!

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a nic vám již neunikne.

Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů.