Košík: 0 Kč

Víkend v karanténě

Bohužel doba je taková jaká je a naší republiku, stejně jako zbytek světa sužuje ten strašný virus. A tak jsem se rozhodl na čtyři dny vyjet do přírody k vodě.

Vydal jsem se na jednu svazovou pískovnu za dvěma kamarády, kteří tam byli již od úterý. Ke všemu tomu potřebnému rybářskému vybavení, jsem vzal i povinou roušku a další dvě pro kamarády, protože když odjížděli, tak nebyly roušky ještě povinné.

Po příjezdu jsem zakrmil kobrou vyzkoušeným Euro Economic Boilie Spice Shrimp 18 mm zalitým Booster 250ml Spice Shrimp společně s ALL AMINO NUTRIC 250ML. Na jeden prut jsem dal pod háček na vlas NUTRIGO MANGO 200ML a na druhý prut FISH ACTIV PLUS WILD STRAWBERRY200ML, jelikož jsem věděl, že jahoda tam funguje a kamarádovi se na ní ještě před mým příjezdem už podařili kapříci.

První den jsem byl úplně bez záběru a tak mimo odpoledního nakobrování  dalších nabůstrovaných Euro Economic Boilie Spice Shrimp 18 mm, se nic nedělo. To samé pokračovalo i druhý den, jen jsem změnil na jednom prutu na mnou osvědčený LUKAS KRASA NUTRIC ACID 20MM. Celý den opět nic, jen jsem zase dokrmoval místo a po pár hodinách přehazoval. Kamarádi chytili během dne dva nádherné kapry, ale já pořád nic. Vše se otočilo v půl desáté, kdy se konečně rozezněl i můj hlásič velkou jízdou. Po cca 15 minutové zdolávání se na podložku podíval nádherný kapr cca 10kg. Po skoro 48 vymodlená ryba, která zabrala na FISH ACTIVE PLUS WILD STRAWBERRY200ML a než jsem se s ním vyfotil, tak už bylo 21:55 hod. a tak jsem vyndal i druhý prut, jelikož se může v březnu chytat jen do 22:00 hod..

11kg 10kg

Další den jsem pak vsadil na jistotu a na oba pruty jsem nasadil FISH ACTIVE PLUS WILD STRAWBERRY200ML. Byl to poslední celý den a tak jsme si ráno ťukli, aby každý chytil jednu rybu. Kamarádům se to splnilo, jednomu před polednem a druhému v šest večer. Takže byla řada na mě a ta nakonec přišla zase před koncem doby lovu a v devět po šílené jízdě se mi podařilo zdolat krásného 11 kg šupináče.

Na to, že se nám během výpravy změnila teplota o cca 25 stupňů, tak se nám podařilo ulovit nádherné místní klenoty a i z toho vyplývá, že velká změna počasí, nemusí být vždy problémem.

Závěrem přeji všem rybářům a rybářkám momentálně hlavně hodně zdraví a štěstí a ať se zase brzy můžeme společně potkávat u vody.

Milan Karšňák s kamarády

Blok souvisejících produktů

Předchozí článek Přehled článků Další článek

Použité produkty

LK Baits All Amino Nutric 250 ml

Doporučujeme LK Baits All Amino Nutric 250 ml

Nejúčinnější tekutá potrava speciálně vyvinutá pro sportovní rybolov. Nutriční signál této tekuté…

320 Kč
Skladem
Po registraci 304 Kč
- +
ks

Zajímavosti z našeho blogu

Začtěte se do poutavých rybářských a dalších článků.

NUTRIGO

15. 02. 2020

NUTRIGO - NOVÁ DIMENZE NÁVNAD. NEZŮSTANE KÁMEN NA KAMENI!!

Revoluce na sumce: Plovoucí pelety na sumce, které nadnesou rousnice nebo pijavice!

15. 07. 2021

Tak tohle je teda bomba! Česká firma LK Baits na rybářský trh uvedla speciální plovoucí pelety na sumce, které mají…

NUTRIGO PREDATOR

23. 07. 2021

Vážení zákazníci, rybáři a rybářky. Přinášíme Vám něco velkého, výjimečného a pevně věříme, že to bude další bomba!

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a nic vám již neunikne.

Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů.