Košík: 0 Kč

23. 07. 2019

LK Baits, Zprávy od vody, Vaše příspěvky

Vojtěch Kunc

V kalendáři se píše 31. 5. 2019 a já vylézám z peřin. Bohužel musím přežít ještě několik nezáživných hodin ve škole a napsat test. Po úspěšně přežití výuky už spěchám domů. Doma se jen veškeré věci naloží do auta a může se vyrazit směr Moravský Beroun. Po úmorné hodině a půl v autě zahlédnu vodní plochu.

Hned po příjezdu se registrujeme a čekáme na losování. Po hodině čekání na posledního účastníka jsme se odebrali k losování. První los byl o pořadí losování. Vytáhnul jsem 9, takže budu vybírat z 11 míst. Po vyvolání jména LK Baits jsem vyšel a zvednul los, na kterém bylo číslo 17. Není to sice geniální flek, ale není umění vyhrát z krásného místa, ale z žumpy. Po losování jsme se všichni postupně přesunuli na svá místa. Při přípravě prutů jsme si zopakovali tradici z loňského roku. A tentokrát jsem si zapíchl háček do prstu. No řeknu vám, ještě že tam nebyl protihrot. Po dlouhé debatě a nadávání mi taťka háček vytrhnul peánem. V 18:00 byl závod odstartován. Pruty letěly do vody. Peperin Pop-Up a Cherry Pop-Up s dipem Cherry mohly dělat svou práci. Ze začátku zpravidla nezakrmuji. Jak šel čas, hlásiče ostatních týmů se začaly ozývat a naše pořád mlčely. Ve 23:00 končí první část závodu a jdeme spát. V noční části se taťkovi povedl zdolat 7kg kapra, ale bohužel se nepočítal do závodu. Po rybě jsme se zase zavrtali do spacáků a usnuli. Ráno v 06:00 začíná druhá část závodu. Pruty letí do vody ve stejném složení – Peperin Pop-Up a Cherry Pop-Up. Ještě jsem si po nahození šel lehnout, ale než jsem se pořádně zavrtal, ozval se signalizátor. Vysoukal jsem se ze spacáku rychlostí blesku a zaseknul. Po chvíli zdolávání jsme podebrali naši první bodovanou rybu. Je to amur, který měl pouhých 3,5 kg, ale pro mě velmi důležitá ryba. Kolem 10:00 hodiny nás čekal program od kluků z Nikl Teamu. Program byl na přesnost nahazování a kobrování. Nahazování jsem o pár decimetrů nevyhrál, ale kobrování mi vyšlo a výhra byla moje. Po přednášce jsme zase chytali a po pár hodinkách jsme vytáhli kapříka s překrásným ošupením, jako by byl ze Sahary. Měla nás čekat ještě jedna přednáška Rosti Masopusta, ale jelikož nestihl dojet včas, tak nebyla. Velká škoda, ale stalo se. Po pár hodinkách přišel amur, který mě zase potěšil, jelikož jsem jich moc doposud nechytil. To bude tím, že jsem neznal Pop-Up Peperin, který jim tak chutná. Za to kapříkům moc Peperin neleze a spíš jim chutná Pop-Up Cherry nebo Citrus. V 23:00 jsme se zase zavrtali do spacáku a užili si záběrem nerušenou noc, která nám pomohla k regeneraci. Kolem 04:30 taťka předčasně vstal a zakrmil naše místo kukuřicí. Kukuřička byla pěkně nacucaná boostrem Purple Plum, který jsem doma našel. V 06:00 odstartovala třetí a poslední část závodu. Po 2 hodinách jsme chytili dalšího 3 kg kapříka a zvedl nás v celkové tabulce. Poslední ryba přichází v 11:30 a je to další kapřík okolo těch 3 kg. Hodinová ručička doběhla poslední vteřiny. Je 12 hodin a ozývá se klakson, který oznamuje konec závodu. Po půl hodině se všichni shromažďujeme a začíná vyhlášení. Vzduchem lítají příčky 20, 19, 18, 17… Naše umístění je 6. příčka s 25 kilogramy. Není to bedna, ale jsme spokojení. Na to, že jsme neměli úplně ideální místo, tak jsme se umístili v TOP 10. A to se počítá. Po vyhlášení jsme se všichni rozloučili, poděkovali Zdeňku Matovi. Je škoda, že není více takových závodů. Škoda, že už se těchto závodů nemohu z hlediska věkové hranice zúčastnit. A abych nezapomněl, chtěl bych poděkovat Rybízovi a Honzovi Vackovi, kteří mi přímo na prodejně v Přelouči skvěle poradili a změnili celou taktiku. Díky.

Ať vám berou!
Vojtěch Kunc

Předchozí článek Přehled článků Další článek

Použité produkty

LK Baits Pop Up IQ Method Dumbels 10mm, 30 g Cherry

4 varianty LK Baits Pop Up IQ Method Dumbels 10mm, 30 g Cherry

Atraktivní feederové dumbels peletky k nastražení na háček.

198 Kč
Skladem
Po registraci 188 Kč
- +
ks

Zajímavosti z našeho blogu

Začtěte se do poutavých rybářských a dalších článků.

NUTRIGO

15. 02. 2020

NUTRIGO - NOVÁ DIMENZE NÁVNAD. NEZŮSTANE KÁMEN NA KAMENI!!

Revoluce na sumce: Plovoucí pelety na sumce, které nadnesou rousnice nebo pijavice!

15. 07. 2021

Tak tohle je teda bomba! Česká firma LK Baits na rybářský trh uvedla speciální plovoucí pelety na sumce, které mají…

NUTRIGO PREDATOR

23. 07. 2021

Vážení zákazníci, rybáři a rybářky. Přinášíme Vám něco velkého, výjimečného a pevně věříme, že to bude další bomba!

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a nic vám již neunikne.

Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů.