Košík: 0 Kč

15. 10. 2019

LK Baits, Zprávy od vody, LK Boys

Vojtěch Kunc

Zdravím příznivce LK Baits.

Rok se s rokem sešel a já se spolu s rodinou vracím na místo, kde to všechno začalo. Na místo, kde jsem začal rybařit. Na místo zvané Pálava.

Píše se den 8.6.2019 a já plný odhodlání udělat pro kapry cokoliv skládám věci do auta. Vyrážíme směr Pálava! Po ¾ hodiny v autě se před námi objevují Pálavské vrchy a mohutná vodní plocha, která ve mně vzbuzuje obrovský respekt. Sice naše kroky nevedou ani k jedné obří nádrži, ale i tak si myslím, že bychom mohli chytnout něco většího. Budeme chytat na vedlejší laguně Dyje 7 s podobným názvem Dyje 7B. Tato výprava je pro nás zvláštní. Zvláštní tím, že s sebou poprvé vezeme člun. Konečně můžu svou nástrahu vyvést tam, kam bych ji z náhozu rozhodně nedostal.

Po postavení tábořiště jsme vyrazili na vodu zmapovat pár míst, která se nám zamlouvala. Nakonec jsme se rozhodli pro místo ve vzdálenosti 200 m. Rozkrmili jsme peletami a boiliesem a vrátili se zpět ke stanům. Nevýhodou této laguny je doba povolená k rybaření, ale je to tu kvůli „koupačům“. A stanovat na místě, kde bychom mohli lovit normálně nemůžeme kvůli rodině a příbuzným. Takže budeme lovit od 20:00 do 24:00 a poté ráno od 04:00 do 08:00.

Kolem 19. hodiny jsme se konečně dostali k prutům. Na svůj prut připravuji Chilli Squid. Je to tu! Společně s taťkou sedáme do člunu a vyrážíme k předkrmenému místu. Prut pokládám do stojanu. Teď už jen počkat na první kontakt s rybou.

První noc bez jakéhokoliv náznaku ryby. Snažím se změnit montáž, ale dostává se mi stejného výsledku. Třetí den jsme se rozhodli změnit místo. Další pěkné místo jsem si našel zhruba 300 m od břehu a okamžitě rozkrmil boilies s příchutí Compot NHDC. Nastal večer a my stále bez záběru. 23:00 se přeci jen roztočila taťkova cívka. Po úspěšném zdolání se vracíme s 60 centimetrovým sumcem. Není to sice kapr, ale aspoň nějaká ryba. Čtvrtý den ráno se taťkův prut znovu ozval a já mu mohl podebrat kapra. Při vážení jsme byli překvapeni. Kapr měl pouze 8 kilogramů, ale i tak je to pro nás hodně cenná ryba. Tahle ryba stačila k tomu, abych nabral novou krev do žil. V pátek ráno začíná vydatná bouřka a my tudíž necháváme pruty ve vodě. Kolem 15:00 se počasí lepší a já se mohu radovat z mého prvního kapra z vyvážky. Má rovných 6 kilogramů. Není to bůh ví jaký obr, ale jsem za něj rád. Nastává poslední noc. Pruty leží ve vodě a slyšet jdou jen vlny. 22:00. Pip, Pip, Píííp. K rybě jedu plný adrenalinu a nadšení. Už jsem čekal, jak se mi před člunem objeví kapr. Jenže, čím blíž jsem byl k rybě, tím víc jsem věděl, že je to sumec. Sumec kolem 90 centimetrů. Super, je to můj první sumec. Zachutnal mu Compot NHDC. Rád bych vyvezl, ale vlny s větrem mi to nedovolují.

Tak a to byla moje první vyvážka. Mnoho jsem se naučil. Jsem spokojený, nevytáhl jsem žádného obra, jenže žádný učený z nebe nespadl a já nejsem výjimkou. Příště to bude třeba lepší.

Vojtěch Kunc

Předchozí článek Přehled článků Další článek

Zajímavosti z našeho blogu

Začtěte se do poutavých rybářských a dalších článků.

NUTRIGO

15. 02. 2020

NUTRIGO - NOVÁ DIMENZE NÁVNAD. NEZŮSTANE KÁMEN NA KAMENI!!

Revoluce na sumce: Plovoucí pelety na sumce, které nadnesou rousnice nebo pijavice!

15. 07. 2021

Tak tohle je teda bomba! Česká firma LK Baits na rybářský trh uvedla speciální plovoucí pelety na sumce, které mají…

NUTRIGO PREDATOR

23. 07. 2021

Vážení zákazníci, rybáři a rybářky. Přinášíme Vám něco velkého, výjimečného a pevně věříme, že to bude další bomba!

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a nic vám již neunikne.

Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů.