Košík: 0 Kč

Poslední výprava sezóny I.

13. 02. 2020

LK Baits, Zprávy od vody, Vaše příspěvky

Jiří Rambousek

Ahojky kamarádi. Od 26. do 29. prosince jsem podstoupil svojí poslední výpravu tohoto roku, a díky počasí jsem vůbec nevěděl, co mě čeká. Výpravu jsme měli naplánovanou už měsíc dopředu. 26. ráno jsem se strýcem naskládal věci do auta, přikurtovali jsme člun na vlek, dopili jsme kávu a pomalu vyrazili. Po cestě jsme hodili zastávku na kávu a lehké občerstvení.

Jeli jsme na jednu pískovnu, o které jsem věděl, že poslední dobou vydává svoje poklady. Po příjezdu na místo jsem vůbec nevěděl, co mě čeká. V rámci složitosti vody, jsme se strýcem vyrazili na člunu projet si vodu s deeprem, abychom věděli, co a jak. Našel jsem si jeden dolík, který šel ze 3 metrů do 4,7 metru. Řekl jsem si, že v té hraně toho dolíku to bude ono. Takže nahoru, nad ten dolík jsem si dal bojku a Standa si položil bojku tam, kde mu přišlo dobré, a jeli jsme na břeh. Na břehu jsem si přichystal krmení. Moje krmení se skládalo z pšenice, kterou jsem měl namočenou a uvařenou doma na kaši, do toho jsem si nakrájel boilies na půlky a čtvrtky a ještě jsem do toho dal pelety Corn a přelil to boostrem Wild Strawberry. Sednul jsem na člun a jel nakrmit k bójce. Po příjezdu k bójce jsem tam naházel cca kilo a půl krmení. Po příjezdu na břeh jsem si šel přichystat pruty a návazce. Na jeden prut jsem dal půlku těžké kuličky Wild Strawberry a na to jsem dal půlku pop up stejné příchutě, obalil to pastou a k tomu jsem přidal jedno PVA peletek Corn přelité boostrem Wild Strawberry. Na druhý prut jsem zvolil boilies z řady Euro Economic, a to G-8 Pineapple, zase jsem udělal půl těžké kuličky a půlku popky a obalil to pastou, která je teď ve studené vodě hodně účinná. Šel jsem to zavézt, montáže jsem se snažil umísťovat s velikou přesností do svahu hrany na dně. Po cestě jsem pokládal 3-4 Back Leady a pak jsem ještě jeden dával na konci u prutu kvůli motoru, abych si zbytečně nenamotal vlasec do motoru, až vystřelím za záběrem na člunu. Bylo zavezeno, tak jsem si v klidu mohl postavit bivak a jít si rozdělat svůj nový spací pytel Giants Fishing Sleeping Bag 5 Season Maxi. Udělal jsem si návazce na další převezení. To se ale nekonalo. Byl jsem poměrně unavený, a tak jsem si šel lehnout. Spal jsem až do prvního záběru. Rychlostí blesku jsem vyrazil na vodu za rybou, ale bohužel mě to přebrousila o kameny na dně. Takže jsem dojel na břeh a zvolil jsem úplně stejnou nástrahu, a to Wild Strawberry a znova jsem to tam vezl. Po zavezení jsem přemýšlel, kdo ví, jak velká ryba to mohla být, ale to asi zná každý rybář. Bylo to zase na svém místě, zpět po cestě pokládám Back Leady. Na chvíli za mnou přijel kolega na kus řeči, takže jsme si dali dobrou kávu, probrali nějaké plány na příští rok, a pak jsem se šel věnovat svému chystání krmení na večer, abych před tmou ještě jel dokrmit. Potom jsem si v klidu sedl a koukal na film, nebylo úplně co dělat. Najednou se začalo stmívat, tak jsem si dal kyblík s krmením do člunu a jel nakrmit k bójce. Rozházel jsem krmení do prostoru a jel zpátky na břeh. Druhý záběr přišel kolem osmé hodiny večer. Vyjel jsem na člunu za rybou, přijel nad ní, a věděl jsem, že tahle ryba bude stát za to… Pokračování ve druhé části.

Předchozí článek Přehled článků Další článek

Použité produkty

Giants Fishing spací pytel 5 Season Maxi

Tento spací pytel byl velmi pečlivě vyvíjen a byly na něj použity ty nejlepší a nejmodernější…

2 799 Kč
Na objednávku
Po registraci 2 659 Kč
- +
ks

Zajímavosti z našeho blogu

Začtěte se do poutavých rybářských a dalších článků.

NUTRIGO

15. 02. 2020

NUTRIGO - NOVÁ DIMENZE NÁVNAD. NEZŮSTANE KÁMEN NA KAMENI!!

Revoluce na sumce: Plovoucí pelety na sumce, které nadnesou rousnice nebo pijavice!

15. 07. 2021

Tak tohle je teda bomba! Česká firma LK Baits na rybářský trh uvedla speciální plovoucí pelety na sumce, které mají…

NUTRIGO PREDATOR

23. 07. 2021

Vážení zákazníci, rybáři a rybářky. Přinášíme Vám něco velkého, výjimečného a pevně věříme, že to bude další bomba!

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a nic vám již neunikne.

Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů.