Sraz LK Boys 2018

26. 8. 2018

Je čtvrtek 2.8., den, kdy začíná každoroční sraz LK Boys na Sahaře. A nebyl by to sraz LK Boys a Sahara, kdyby nebylo opravdu teplíčko :). Obhlížím pískovnu a na všech místech se maká, jako na závodech. Příprava krmení, PVAčka, měření hloubek. Je vidět, že členové LK Boys nepřijeli jen na sraz, ale i předvést, co umí. Se všemi jsem se pozdravil a popřál jim úspěšnou první noc. To, co se stalo ráno, když jsem zapnul počítač, abych koukl, kdo se pochlubí úlovkem, jsem nečekal. Většina míst má rybu, a to nejen jednu, a objevila se i první ryba nad 20kg. Uf, říkal jsem si, a hned jsem jel zjistit dojmy přímo od vody. První fotky letí dle očekávání z velkého ostrova, kde řádili „Štréblovi“ a Míra Hornof s přítelkyní. Jarda Svoboda seděl na připravovaném novém fleku a druhou rybou si zvedá saharský osobák na 21kg. Za zmínku stojí neskutečná ryba pro Tomáše Suchardu na trojce. Ani Míla na 5 se nenechává zahanbit a Tomík si vyndal osobáček v cejnech. Den je ve znamení menších ryb na zig a přípravy na druhou noc. Ta proběhla ještě ve větším stylu a ryby se dočkal i Kája na 4. Fotky přidal i Martin z Malé Sahary a já už volal Romana, zda má vše připravené na večerní setkání na špici. Masteršéf, jak jsme Romana nazvali, měl vše připravené a já bojoval s chlazením pivka. Po šesté večer byly pruty venku a vše se přesouvalo ke grilu a k sdílení poznatků a vyprávění rybářských příběhů. Večer neskutečně rychle utekl, jak to tak v kolektivu přátel bývá. Úsměvy všech při nedělním loučení byly jasným znamením, že se sraz LK Boys 2018 vydařil a těším na ten příští…

Mára

Příspěvek Jardy Svobody z FB LK Boys: Letošní sraz… super parta, skvělý počasí, ryby se nachytaly, maso od mástršéfa Romana bylo luxusní. Takže za mě spokojenost, tak zase za rok na viděnou…

Lukáš Krása: Přátelé kamarádi, rád bych poděkoval všem za návštěvu Sahary na srazu LK Boys. Letošní ročník jsem znovu poznal několik nových rybářů, znovu si popovídal s Vámi kamarády. Věřte, že i přes mou pouze částečnou účast díky pracovnímu vytížení jsem velmi rád, že se každý rok scházíme. Na viděnou v roce 2019! Bylo to super!

Další články

Labe - řeka splněných přání

13. 9. 2018

Vše to začalo jednu květnovou sobotu. K vodě jsem přijel ve 4 hodiny ráno a byl jsem v šoku, kolik rybářů sedělo na břehu. Místo bylo volné pouze jediné a popravdě musím přiznat, že za normálních okolností bych tady asi nechytal. Na první pohled není ničím zajímavé. Nachystal jsem pruty a hurá na ně. Nahodil jsem první prut k protějšímu břehu a čekal, až olovo dopadne na dno.

Krása Vltavy

10. 9. 2018

Ahoj, těžko popsat slovy něco tak nádherného jako ulovení této ryby. Nechci psát ,že je to ryba nejkrásnější, protože každá ryba, kterou vidím na podložce, je nádherná, a dopřeji jí maximální péči a to nejdůležitější - samotné vrácení zpět do svého domova!

První 20+ v životě

4. 9. 2018

Po nějaké době jsem vyrazil na jednu z mých oblíbených svazových vod. Nechtěl jsem nic podcenit, a tak jsem celou brigádu nacpal do Spice Shrimpu. Doplnil jsem zásoby Top Restartu a pro všechny případy přibal i IQ Method boilie. Na chytání mám celý týden.